La Garrotxa surt al carrer per defensar la consulta sobre la independència del 9N

Olot ha acollit la concentració més multitudinària que es recorda en els últims anys, amb més d'un miler de persones exigint votar el proper 9 de novembre. La crida l'havien realitzat l'ANC i Òmnium Cultural, juntament amb moltes altres entitats i partits -entre elles la CUP- per tal de mostrar el rebuig a la sentència del Tribunal Constitucional espanyol contra la llei de consultes i el 9N.

Sant Joan les Fonts també ha sortit al carrer i més de 100 persones s'han concentrat davant l'ajuntament. Les mobilitzacions d'avui són només l'inici del pols democràtic que s'inicia amb la suspenció de la consulta, ja que el poble català ha demostrat en diverses mobilitzacions multitudinàries que el 9N és irrenunciable i que hi ha un mandat popular: Volem votar.

La CUP emplaça a tota la població a participar en la campanya pel Sí+Sí i a organitzar-se per fer front a qualsevol prohibició que intenti perpetrar l'estat espanyol a través dels seus tribunals. Així mateix, ha apel·lat a la desobediència civil i institucional per tal de fer possible que el poble català s'expressi a les urnes mitjançant una consulta, tal com exigeix més del 80% de la població.