Excursió al Puigsacalm en motiu de la diada dels Països Catalans

Som un territori natural variat, valuós i ric banyat per la Mediterrània i que s’alça pics amunt. Muntanyes que no tan sols representen la naturalesa dels Països Catalans, sinó que també la marquen, la simbolitzen i identifiquen el país. És per aquest motiu que des de Som Països Catalans s'ha llançat la campanya Som Cims, per tal de reivindicar el territori i propulsar i promocionar l’organització local amb la finalitat de preparar una excursió a un cim emblemàtic o senzillament proper a cada zona.

La campanya Som Cims consisteix a organitzar marxes, excursions i ascensions al màxim nombre de cims dels Països Catalans durant el cap de setmana del 22 i 23 de juny, en motiu de la diada dels Països Catalans, Sant Joan.

Dins la campanya Som Cims un grup de persones de la Garrotxa i Osona han organitzat la pujada al Puigsacalm com a cim més alt de la Serralada Transversal i emblemàtic per a tots i totes nosaltres. La CUP Garrotxa vol fer ressò d'aquesta iniciativa i convida a tothom a assistir-hi per a reivindicar la nació sencera.

L’ascensió al Puigsacalm serà el proper diumenge 23 de juny. El punt de trobada és el Coll de Bracons, d’on sortirem a les 9:00 del matí tots i totes plegades per fer cim junts.

Us convidem a tots a participar d’aquesta excursió.

Som Cims! Som Països Catalans!